نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان

نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان

نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان دارای مجوز نصب و تعمیر محصولات ایران رادیاتور؛ پکیج ایران رادیاتور، کولرگازی ایران رادیاتور و کلیه محصولات ایران رادیاتور می باشد.

مجموعه فنی مهندسی فاراد، یکی از نمایندگی های فروش محصولات ایران رادیاتور در اصفهان با کد تکنسینی مجاز و نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان می باشد.

در صورتی که مشکل شما با بررسی راه های اولیه برطرف نشد با نمایندگی ایران رادیاتور فاراد در تماس باشید تا با بهره گیری از خبره ترین کارشناسان فنی در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنیم.

برای تعمیر محصولات ایران رادیاتور در اصفهان بصورت 24 ساعته و روزهای تعطیل، می توانید با شماره تلفن شرکت فارادتهویه تماس بگیرید. بلافاصله تکنسین شرکت با هماهنگی به محل مراجعه کرده و پس از عیب یابی دقیق، تعمیرات کامل و تخصصی محصولات ایران رادیاتور را انجام می دهند.
مجموعه مهندسی فاراد تهویه، نماینده رسمی ایران رادیاتور، تعمیرات و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خود را گارانتی می کند.
تعرفه خدمات مطابق نرخ مصوب اتحادیه و تحت نظارت اتحادیه است.

خدمات ارائه شده توسط سرویسکار ایران رادیاتور در اصفهان

 
  • رسوب زدایی
  • هواگیری
  • بررسی هر دو مدار گرمایشی و سرمایشی
  • بررسی میزان فشار آب و فشار دستگاه
  • بررسی عدم انسداد در محور پمپ سیرکولاسیون
  • سرویس سالیانه

توجه کنید که به دلیل استفاده دستگاه از برق و گاز، برای حفظ ایمنی، در صورت بروز مشکل بهتر است تعمیرات را به سرویسکاران تایید شده ایران رادیاتور بسپارید.

نمایندگی قطعات پکیج ایران رادیاتور اصفهان

نمایندگی فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور در اصفهان با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت. برای خرید قطعات پکیج ایران رادیاتور در اصفهان یا لوازم یدکی پکیج ایران رادیاتور در اصفهان میتوانید همواره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان: 09139087410

دفتر مرکزی نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان

آدرس دفتر مرکزی ایران رادیاتور در اصفهان جهت فروش، نصب و تعمیر انواع محصولات ایران رادیاتور:

اصفهان ، دروازه تهران ، خیابان خرم ، مقابل کوچه شماره 14 . فروشگاه فاراد

لیست خدمات دفتر:

  • نمایندگی اسپلیت ایران رادیاتور اصفهان
  • نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان
  • نمایندگی ایران رادیاتور اصفهان
  • خرید آنلاین پکیج ایران رادیاتور
  • خرید پکیج ایران رادیاتور اصفهان
  • نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور اصفهان
  • مرکز خرید پکیج ایران رادیاتور

نصاب پکیج ایران رادیاتور اصفهان

رادیاتور پنلی فولادی:

یکی از بهترین فلزها برای ساخت رادیاتور، فولاد است. بخش زیادی از رادیاتورهایی که در منازل قدیمی استفاده شده‌اند نیز از همین جنس هستند. دلیل انتخاب این فلز برای ساخت رادیاتور، قیمت ارزان آن نسبت به سایر فلزها و همچنین قابلیت شکل دهی بهتر به آن است. اما رادیاتورهای فولادی به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.

یکی از معایب فولاد این است که فولاد زنگ می‌زند. به همین دلیل رادیاتورهای فولادی، ممکن است به علت زنگ زدن نشتی بدهد و به سرعت خراب شوند. البته، راه‌ هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها، عمر رادیاتورها بیشتر خواهد شد.

نکته مهم این است که در رادیاتورهای فولادی ایران رادیاتور این مشکل وجود ندارد، زیرا با لایه‌ای از پلی استر روی این رادیاتورها پوشیده می شود که باعث طول عمر رادیاتور فولادی شما می‌شود. در واقع شما یک رادیاتور با کیفیت، ارزان با طول عمر زیاد خواهید داشت.

در صورت بروز مشکل در رادیاتورهای ایران رادیاتور، با نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان تماس بگیرید

پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی:

وقتی هوا سرد می شود، پکیج ها گزینه مناسب تری نسبت به مابقی وسایل گرمایشی دیگر هستند که برای گرم نگه داشتن خانه می‌توانیم استفاده کنیم. معمولا استفاده از انواع بخاری‌های گازی و شومینه به علت مصرف سوخت بالا و سنگین کردن هوای منزل مناسب نیستند.

پکیج‌ها دستگاه‌های گرمایشی هستند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز وسایل گرمایشی خانه مانند رادیاتورها را برعهده دارند. پکیج‌ها بصورت پکیج دیواری و پکیج زمینی تولید می‌شوند.

نمایندگی های دیگر در اصفهان

به بالای صفحه بردن
Call Now Button